Vem är jag?

Den filosofiska, fantasifulla, nyfikna, spirituella drömmaren vid namn Isa Falk, (med på tok för många intressen) Så: Vad vill jag göra med mitt liv? Jag vill göra allt, bli författare, filmregissör, rädda världen från ondska. Vart ska man börja? 

Jag skulle beskriva mig själv som en ganska öppen människa på 19 år, bosatt utanför Göteborg, som ständigt letar svar på livets alla frågor. Lever för att lära så att säga. Jag är stark intresserad av friskvård och hälsa men även djur och natur, andlighet, film och foto och media i allmänhet. Veganism, yoga och meditation är även något som står mig varmt om hjärtat. I allmänhet älskar jag allt som är kreativt och skapande och allt som är vackert och inspirerade. Ett annat intresse är sambandet mellan det psykiska och fysiska, det materiella och de emotionella. För precis som kropp och själ, hänger det ihop och det är något som intresserar mig enormt.

 

 

Jag är en sökare som ständigt letar kunskap och på den här bloggen vill jag gärna dela med mig av insikter som jag möter i mitt sökande. Jag vill förtydliga att jag inte ser mig kunnigare än någon annan, jag vill inte lära dig som läser något, däremot vill jag inspirera och vägleda dig till ditt inre för att du ska finna dig själv liksom dina egna insikter och kunskaper. För ingen annan har tillgång din känsla för rätt och fel och jag kan lova dig att den behövs, både för dig själv och resten av världen.

 

Mina framtidvisioner är starka: jag vill vara med och förbättra, engagera och inspirera människor till positivt förändring, sluta fred människor i mellan och lyfta upp varje individs betydelse i det stora hela. Vi är här för att hela inte för att skada.

 

Jag vill vara med och göra jorden till en bättre plats och det är jag övertygad om att du som läser också vill. Så låt oss börja här idag och glöm inte att den största förändringen ligger i hur vi behandlar oss själva och dem runt omkring.










Kommentarer
ola åström
2016-06-20 - 08:12:20

var nog meningen att jag skulle googla dej efter jag läst på nån nät tidning hur du hjälpt en människa :) såg att du åsså var med i andligasverige på fb :) (adda?)å nu snöat in på din hemsida med dina tankar :)livet döljer så himla många hemligheter som finns att upptäckas ::) bara man har öppet sinne o som oftast finns i dem små detaljerna :) kram Ola




Skriv en kommentar

NAMN
Kom ihåg mig?


E-MAIL (publiceras ej)


BLOGG/HEMSIDA


KOMMENTAR