Detox: Dag elva och tolv

Dag elva: Ehm.....Jadu. Haha, jag kom knappt ihåg vad jag drack och vad jag gjorde. Tror jag hade helt okej med energi, drack nån kiwi-juice om jag inte minns helt fel, den vad god!
 
Dag tolv: Idag har det vart mycket juice och te. Som frukost-juice gjorde jag en grön, (något vattnig) på gurka, grönkål, selleri, äpple, ingefära och citron. Hm. Jag kanske hade i en apelsin också? I vilket fall spelade jag in när jag gjorde juice idag, så det kanske kommer upp en diy-video på det sen. Middags-juice gjordes på massa sharonfrukter, apelsin, clementiner, citroner och lite ingefära. Jag gillar vanligtvis inte sharonfrukter eftersom det är så söta, men tack vare en hel del citron blev den riktigt riktigt god! :)
 
 
 
Sharonjuicen va helt klart bäst. Den blev otroligt ''tjock'' också för att vara juice. Men det kanske bara va för att jag jämförde den med den gröna som blev rätt blaskig. Mindre gurka nästa gång! Jag har för övrigt haft riktigt mycket energi idag! Jättehärligt, dessa dagar har gått galet fort, tänk att de bara är två dar kvar!









Kommentarer
Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma / http://emblasofia.blogg.se
2015-11-30 - 22:58:51

Alltså så gott! <3
Svar: va roligt att du tycker det! :D Brukar du göra juice? :)
Isa Falk




Skriv en kommentar

NAMN
Kom ihåg mig?


E-MAIL (publiceras ej)


BLOGG/HEMSIDA


KOMMENTAR