Detox: Dag sju och åtta

Dag sju - Dvs igår, så länge sen att jag knappt minns. Kom ihåg att jag gjorde en banan och choklad smoothie (raw och eko), den blev rätt go faktiskt, men söt! Fotade ingenting, varken idag eller igår tyvärr. Tror jag gjorde någon juice och nån mer smoothie, hehe, bra minne!
 


Dag åtta - Idag juice-fastan, dvs inga mer smoothies, sallader eller raw-soppor på en vecka! Första dagen har gått bra. På morgonen drack jag Aloe vera och te, mitt på dagen gjorde jag en juice på apelsin, äpple, kiwi, ingefära. citron, selleri och lite annat stuff. På eftermiddagen var jag iväg och handlade, så av ren lathet köpte jag en redan färdigpressad rå-saft (tror inte att de är ekologiska tyvärr) på ica. Nu innan läggdags blev det en liknande juice som på dagen: apelsin, päron, kiwi och äpple. Måste verkligen lära mig göra många olika goda juicer och framför allt planera dessa så jag kan handla hem. Helt sjukt vad de går åt mycket frukt och grönt för att göra några glas juice...
 
Humöret har gått från att vara lite små irriterad till att vara totalt överlycklig utan anledning. men jag har inte vart hungrig, vilket jag hade förväntat mig idag ftersom jag bara druckigt juce, te och vatten. Men man blir bannemig mätt på juice! Känner inget sug efter mat och jag har inte vart speciellt trött, bara lugn och allmänt glad! :)









Kommentarer




Skriv en kommentar

NAMN
Kom ihåg mig?


E-MAIL (publiceras ej)


BLOGG/HEMSIDA


KOMMENTAR