KS-stugan

Ser fram emot många kraniosakralabehandlingar i den här lilla stugan! Och jag är riktigt peppad på att börja träna mig mer och göra behandlingar på vänner och bekanta. Nu i helgen var jag på workshop tvåan, alltid lika härligt att vara på institutet. Både roligt och lärorikt. 

Eftersom man både ger och får behandlingar under dessa två dagar händer det väldigt mycket både fysiskt och emotionellt. Sänningar  släpper, obalanser som kommer upp till ytan tillsammans med undantryckta känslor. Även massvis med insikter. Något som kom starkt till mig just under dessa dagarna är hur vackert det faktiskt är att möta en människa i totalt stillhet, eller rättare sagt, att -verkligen- möta en annan människa med hundra procent närvaro och att få dela den här närvaron eller 'spacet'' tillsammans. Så vackert. Helt underbar känsla.
 
 

Visst är den mysig stugan? Ska bara ta in lite mer växter och lite annat så man känner sig lite mer hemma där. Det är fortfarande lite tomt och dött. Ska försöka läsa på lite mer med feng-shui för att få riktigt mysig känsla. Kanske inreda med två fåtöljer så man kan ha lite samtals-terapi före/ efter behandling, om så önskas :) 









Kommentarer




Skriv en kommentar

NAMN
Kom ihåg mig?


E-MAIL (publiceras ej)


BLOGG/HEMSIDA


KOMMENTAR