Detox: Dag nio och tio

Igår var nog den värsta dagen hittills, andra dagen på enbart juicer. Jag va så enormt trött, grinig och för första gången kände på dessa dagar kände jag mig hungrig. Jag pressade lite olika juicer, drack örté och vatten, men ändå va jag helt yr och väck. Hade ingen motivation eller lust att varken fota eller blogga. Humöret gick från överlycklig till jätteledsen, till helt tom inombords.
 
Idag var mycket bättre! Ingen hungerkänsla alls och massa energi! Dessutom har jag druckit mycket större mängder, både av vatten, te och juicer. Jag fuskade dock lite när jag var i stan och skulle på bio, då köpte jag en rå-juice på ica (apelsin, mynta och citron) och blandade denna med eko- kokosvatten. Rätt nice kombo! Har vart glad, haft energi men ändå känt mig väldigt lugn och stila inombords, hela dagen, humöret har vart riktigt jämnt faktiskt. Smet förbi en hälsokost affär och köpte lite nässle-pulver att blanda ut med :) 
 
Nypressad juice på apelsin, ingefära, morot, äpple och gurka 
 
För övrigt känns de hur bra som helst i mage och tarm, all typ av svullnad är som bortblåst efter dessa tio dagar. Hela kroppen känns fräsch och bra liksom. Jag har noll koll på om de är ''utrensnings-symptom'' eller inte, men har fått 2-3 pytesmå plitor/ finnar på ansiktet och de gör skiiiit ont, alltså de är jättesmå och syns knappt. Annars tycker jag hunden har blivit mycket finare och slätare, vanligtvis har jag väldigt torr hud som bara flagnar efter jag duschat, men de problem är också borta, antagligen tack vara de enorma mängder vätska som jag dricker.  









Kommentarer




Skriv en kommentar

NAMN
Kom ihåg mig?


E-MAIL (publiceras ej)


BLOGG/HEMSIDA


KOMMENTAR