Tre anledningar att äta en växtbaserad kost!

Slängde lite sådär spontat ihop denna korta video på tre minuter för att samanfatta fördelarna med veganism! Även om du inte är intresserad av vegansk mat så kika ändå, du kanske lär dig något som du inte visste sen innan, det skadar inte att bli medveten! Det är helt upp till dig själv vad du väljer att äta, jag vill abosolut inte säga till någon annan vad man ska göra och inte ska göra, jag vill bara informera och inspirera, sen är dina val och handlingar alltid upp till dig, liksom din åsikt :) 
 









Kommentarer
nora dakic
2015-11-28 - 12:29:59

Känner du att du kan hålla dig aktiv fastän fastan?
Kram!
Svar: Hej, lite olika, när jag bara drack smoothie kände jag mig hyfsat pigg men andra dagen på juice-fastan var ju enormt trött, men idag är jag piggare då jag druckit riktigt mycket :) Kram
Isa Falk




Skriv en kommentar

NAMN
Kom ihåg mig?


E-MAIL (publiceras ej)


BLOGG/HEMSIDA


KOMMENTAR