Rawghurt

Jag tycker det inte finns så många goda veganska yoghurts, (Förutom en, tipstipstips! Alrpo med lime och citron, skitgod). Fast min kropp uppskattar inte sojan eller allt socker som är i den, så idag bestämde jag mig för att prova att göra en rawghurt. Slängde ihop två bananer, lite mandelmjölk, ett par blåbär, några droppar citron och en frusenjordgubbe (haha det blev så) och sedan mixade jag det med stavmixar, skitgott! :) 
 

Det blir inte riktigt som dem smoothiebowls som jag brukar göra, i och med att jag har mestadels banan och lite mandelmjölk så blir det mycket krämigare, likt yogurt :) Prova vettja!









Kommentarer
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom! / http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes
2016-04-13 - 14:47:51

gott
Svar: Det var det :D
Isa Falk




Skriv en kommentar

NAMN
Kom ihåg mig?


E-MAIL (publiceras ej)


BLOGG/HEMSIDA


KOMMENTAR