Overnight oats & rawfoodbar

Nu är det dags för fyra dagars kurs i kraniosakral lll, äntligen! Första dagen var igår, jag stog både i onsdags och i igårkväll och förberedde frukost till igår och idag, Overnight oats. Så gått, smidigt, snabbt enkelt och nyttigt. Mixade havregryn, chiafrön, nötter, mandemjölk, agave, vaniljpulver och pumpakärnor, sen lät jag det stå under natten, så det blev som en kall smaksatt nötgröt :D Supersmidigt om man har brottom på morgonen och vill ta med frukosten på bussen/ tåget.
 
 
Sedan provade jag att göra rawfoodbar av nötter, agave, kokosoljha och smält veganchoklad. Blev inte så tjusigt kanske men dem blev rikitgt goa och minst sagt mättande. Helt sjukt, räcker med att äta en sådan så håller man sig mätt jättelänge. 
 
Nu ska jag äta lite frukost för idag innan det bär av mot Tranbergs Institut för ännu en kursdag! Yay! 









Kommentarer
Emma -Merakibeauty.se / http://merakibeauty.se
2016-05-26 - 09:00:55

så smart med overnight oats :)
Svar: Ja det är det verkligen, och gott! :D
Isa Falk




Skriv en kommentar

NAMN
Kom ihåg mig?


E-MAIL (publiceras ej)


BLOGG/HEMSIDA


KOMMENTAR