Detox: Dag sex

(Alltså igår) Hmm, vad gjorde jag då? Förkylningen är mer eller mindre väck nu i alla fall och jag har riktig överskottsenergi! Ingen mer trötthet här inte. Fick enormt sug av att vara kreativ, så tog fram skissblock och ritade hela kvällen, vilket va riktigt skönt för de va länge sedan jag ritade. Borde verkligen göra de oftare, jag älskar att teckna Kanske kan lägga upp något här sedan :)

I alla fall, till frukost blev det juice! Pressade 2 apelsiner, en påse spenat, lite citron och vetegräs och en pyttebit en ingefära, (allt eko). Den blev sjukt god! Kommer göra den flera gånger under min juice-fasta.

 
Med det som blev över gjorde jag spirulina-shots, tillsatta mer vetegräs, en halv citron och 
rätt mycket spirulina. Helt ärligt trodde jag att det skulle smaka rätt äckligt faktiskt, med tanke på att spirulina har en väldigt speciell smak - men till min förvåning var dem skit goda! Så tog tre shots, mmm! Jag tror de var all syra i citronen som gjorde att jag för första gången tyckte något med spirulina smakade bra haha, eller så är de bara att mina smaklökar har ställt om sig den senaste veckan haha. 

 
 
Senare under dagen gjorde jag en bärsmoothie, på ca 90 % hallon, blåbär, svarta vinbär och jordgubbar och resten apelsinjuice. Den va också riktigt god! Senare på kvällen gjorde jag en grönsakssoppa på spenat, tomat, gurka, ärtor och lite annat, den blev helt okej. Juicerna va klart godare!  Idag är sista dagen som jag dricker smoothie eller äter sallader och soppor, för imorgon (torsdag) blir de bara juicer i 7 dar, ojoj, hur kommer detta gå? Ska bli intressant :)









Kommentarer




Skriv en kommentar

NAMN
Kom ihåg mig?


E-MAIL (publiceras ej)


BLOGG/HEMSIDA


KOMMENTAR