Detox: Dag tre

Röjt, städat, surat, tjoat, stampat, dansat - en kreativ dag idag! Mitt humör hat gått upp och ner rätt mycket under dagen, har försökt att ge de utlopp med att vara rätt kreativt, allt från att ha röjt och rensat upp i hela köket, till att sitta stilla och meditera i 1-2 timmar för att sedan springa runt, hoppa och snurra och dansa till mina absoluta favoritlåtar (underbara Laleh, massa kärlek till den artisten!).
 
Som vanligt startades även denna dag med ett varmt glas citronvatten och en aloe-shot. Gjorde sedan en supergo grönkåls-smoothie till frukos samt rå juice på blandannat morot, ingefära och gurkmeja. Den blev rätt stark (fast riktigt go och fräsch) så tog den som shot till smoothien. Hojta ifall ni vill ha recept, för just nu är jag så otroligt trött att jag inte orkar minnas och skriva ner i detjalj. 
 
 

Till lunch blev det Smoothie på melon, ananas, mango. jordgubbar, citron och lite banan. Ägnade större delen av dagen åt att röja på en bänk i köket så jag kan få plats att göra i ordning smoothies och juicer, samt filma utan attt det ser totalt kaos ut. På grund av sen lunch blev middagen kvällsma istället: Rå grönsaks/ tomatsoppa (idag igen jag vet, men de va inte riktigt samma och jag var otroligt sugen på något ''matigt'' efter alla söta frukter), filmade lite kort när jag gjorde den, så förhoppningsvis kommer det upp ett litet klipp på det redan i morgon. Den blev riktigt go men lite stark, hade i både chili, ingefära och vitlök. Till soppan drack jag en kopp roobios-te (fjärde koppen idag, har vart så frusen så har druckigt te nästan konstant)









Kommentarer




Skriv en kommentar

NAMN
Kom ihåg mig?


E-MAIL (publiceras ej)


BLOGG/HEMSIDA


KOMMENTAR