Detox: Dag två

Något tröttare idag, druckigt/ ätit ganska stora mängder så har inte lidit av någon vidare hunger. Startade med ett glas varmt citronvatten och Aloe vera juice. Som frukost och lunch blev det bär-smoothie (hallon, blåbär, svartavinbär, jordgubb, banan, kiwi, citron och lite spenatjuice samt äpple), till lunchens smoothie mixade jag även ner lite sallad som blev över från igår (spenat, rödbeta, ruccola). Blev tyvärr ingen bild men god blev den!

Som mellis pressade jag 3 st eko-apelsiner, juicen blev helt galet god! Till middag gjorde jag rå tomat och avokado-soppa ( blev mer som kräm dock), riktigt go och otroligt mättande! Mixade 5 stora tomater, knappt 1 avokado, himalaya salt, citron, peppar och basilika samt lite andra örter, allt ekologiskt. Toppad med groddar. Denna soppan kommer jag laga fler gånger!
 
Rå tomat och avokado kräm till vänster och nypressad apelsinjuice till höger.
 
Kvällens aloe vera juice är tagen så nu återstår bara en efterlängtad kopp med varmt örtté, sen blir det sovdags efter en lång dag. Önskar alla en jättehärlig helg, många långa kramar!









Kommentarer
2015-11-21 - 22:12:07

Gott!
Svar: De va de :D
Isa Falk




Skriv en kommentar

NAMN
Kom ihåg mig?


E-MAIL (publiceras ej)


BLOGG/HEMSIDA


KOMMENTAR